Solidna obsługa klienta RockWallet prowadzi do „najlepszego miesiąca w historii”

Samodzielny portfel aktywów cyfrowych RockWallet odniesie bezprecedensowy sukces w 2024 r. dzięki rosnącej gamie opcji transakcyjnych i jego „solidnemu” zaangażowaniu w zapewnianie doskonałej obsługi klienta.

W zeszłym miesiącu RockWallet otrzymał licencję na przesyłanie pieniędzy (MTL) w amerykańskim stanie Nowy Meksyk, oferującą mieszkańcom możliwość nie tylko przechowywania zasobów cyfrowych w RockWallet, ale także kupowania/sprzedaży/zamiany różnych tokenów, w tym BSV, BTC, BCH, ETH, USDC i USDT.

Współzałożyciel/prezes Steve Bailey powiedział CoinGeek, że plan zakłada uzyskanie pozostałych zezwoleń stanowych do końca tego roku. Bailey powiedział, że RockWallet „codziennie” otrzymuje zapytania od klientów w tych stanach z pytaniem: „kiedy będziesz gotowy?”. Celem RockWallet jest uszczęśliwianie klientów.

Ubiegły rok zakończył się optymistycznie dla RockWallet, a Bailey odnotował „ogromny wzrost” zarówno wolumenu, jak i przychodów w grudniu. Ta dynamika utrzymała się w styczniu/lutym 2024 r., ale Bailey stwierdził, że marzec był „najlepszym miesiącem w historii RockWallet”, a zarówno wolumen, jak i przychody przekroczyły łączne wyniki ze stycznia i lutego. Bailey dodała, że „piętro, które mieliśmy przed świętami Bożego Narodzenia i po skokach, jest teraz nowe, a po marcowym wzroście będziemy mieli nowe piętro w kwietniu”.

Chociaż ten wzrost jest częściowo spowodowany ponownym zainteresowaniem opinii publicznej aktywami cyfrowymi, RockWallet zyskał dodatkowy impuls dzięki premierze RockWallet PRO na początku marca, która wprowadziła do aplikacji RockWallet scentralizowane funkcje wymiany i zaawansowane opcje handlu dla par BSV.

Ze względu na ograniczenia regulacyjne dodatkowe funkcje PRO są obecnie dostępne tylko dla klientów spoza Stanów Zjednoczonych i Kanady. Pomimo (tymczasowych) ograniczeń geograficznych Bailey stwierdził, że reakcja klientów była dramatyczna.

„W ciągu pierwszych kilku dni wolumen przekroczył 2 miliony dolarów. Wcale się tego nie spodziewaliśmy.” Co więcej, chociaż Bailey oczekiwał, że klienci PRO „przyjdą i dokonają transakcji, a następnie wyciągną swoje aktywa, zostawiają tam aktywa, ponieważ stale handlują. Będę szczery, nie sądziłem, że zasłużyliśmy na to tak wcześnie. Bailey powiedział, że wkrótce zostanie wydana „ulepszona wersja” PRO.

RockWallet zmaga się również z napływem nowych klientów z cyfrowej platformy płatniczej Wyre, która została zamknięta w czerwcu 2023 r. W lutym RockWallet ogłosił, że przejął konta klientów Wyre i zaczął docierać do tych klientów, oferując możliwość aby otworzyć RockWallets bez konieczności powtarzania całego procesu KYC (poznaj swojego klienta).

Bailey powiedziała CoinGeekowi, że istnieje „duża synergia między tym, jak Wyre się zachowywał, a tym, jak sami chcemy i postępujemy”. Wyre miał „miliony aktywnych, wysoce zmotywowanych i znających się na kryptowalutach klientów, a nasza zdolność dotarcia do nich jest jednym z dobrych problemów, jakie obecnie mamy”.

Bailey powiedział, że RockWallet wysyłał e-maile do klientów Wyre w podziale na segmenty, „w zależności od tego, jak byli aktywni w przeszłości i jak kwalifikowali się do handlu”. Propozycje te zostały „dobrze przyjęte”, zwłaszcza gdy klienci Wyre odkryli rampy typu fiat on/off firmy RockWallet, które Bailey nazywa „jednym z naszych kluczowych wyróżników”.

Zbuduj swój dom na skale

Sukces RockWallet nie był wcale pewny, biorąc pod uwagę, że firma rozpoczęła działalność w grudniu 2022 r. w samym środku „krypto-zimy”, która nastąpiła po upadku giełdy FTX Sama Bankmana-Frieda i szeregu innych głośnych niepowodzeń/skandali „kryptograficznych” .

Bailey powiedział, że pozbycie się „kryptograficznych” oszustów nie miało negatywnego wpływu na RockWallet, po części dlatego, że obejmuje on nadzór regulacyjny. „Nie bez powodu nazywamy się RockWallet – jesteśmy solidni i pewni siebie. Chcemy umieścić nasze krypto tam, gdzie mamy usta, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę, jaką możemy i zaszczepić tę pewność. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu są regulacje”.

RockWallet został zaakceptowany przez społeczność BSV, która cierpiała z powodu niedoboru opcji handlowych po antykonkurencyjnym wycofaniu tokena BSV z wielu czołowych giełd w 2019 r. Jednak przyjęcie RockWallet przez szerszą społeczność aktywów cyfrowych mówi wiele zarówno o jakość swoich produktów i niezachwiane zaangażowanie w obsługę klienta.

Bailey powiedział od samego początku, że klienci RockWallet „czuli wsparcie, a gdy nie otrzymywali wsparcia, podwoiliśmy wysiłki i upewniliśmy się, że są zadowoleni, ponieważ naprawdę ważne jest, aby klient miał jak najlepsze doświadczenia. Doświadczenie klienta jest równie ważne, a nawet ważniejsze niż technologia.

Chociaż RockWallet miał własne cele wewnętrzne, Bailey powiedział, że pierwszy rok jego istnienia polegał wyłącznie na budowaniu produktu, na którym mogliby polegać klienci.

„Chcieliśmy uniknąć tych wszystkich fantazyjnych bajerów i gwizdków, o czym później. Możliwość wysyłania, przechowywania, odbierania, kupowania, zamiany i sprzedaży dla naszych klientów za każdym razem, gdy tego chcą, przy czym każda z tych transakcji jest ułatwiona najlepiej, jak to możliwe, na tym się skupiliśmy.

Mimo to zarządzanie oczekiwaniami klientów pozostaje wyzwaniem, biorąc pod uwagę, co Bailey określił jako „brak wiedzy/zrozumienia na rynku na temat tego, jak faktycznie działa kryptowaluta. Jeśli klient dokonuje transakcji, słusznie chce wiedzieć „dlaczego nie ma tego od razu w moim portfelu, dlaczego nie zostało to wykonane?”. To naprawdę zależy od blockchainu i używanego protokołu.

„To jedna z dobrych rzeczy w BSV. Zero potwierdzeń, bum, gotowe. Niskie opłaty, gotowe. Inne monety, takie jak BTC, ETH, gdy znajdą się na blockchainie, zajmuje to trochę czasu. Niektóre są szybsze niż inne i zależą od opłat, jakie klient chce uiścić, jeśli chodzi o priorytetyzację transakcji. Czasami transakcje mogą pozostawać na blockchainie zbyt długo, co jest niedopuszczalne. Myślę więc, że treści edukacyjne są jedną z rzeczy, na których skupimy się w tym roku.

Klienci zawsze chętnie poszerzają listę dostępnych opcji tokenów, ale jest to jeden obszar, w którym zaangażowanie RockWallet na rzecz klientów musi (niestety) ustąpić miejsca pragmatyzmowi regulacyjnemu. „Z pewnością w USA chcemy uniknąć umieszczania na giełdzie tysięcy monet. Kluczowe i tak stanowią 99,9% wolumenu, co stawia nas po dobrej stronie Komisji Papierów Wartościowych i Giełd”.

Rurociąg deweloperski

Bailey porównał obecny stan RockWallet do DeLoreana z „Powrotu do przyszłości”: „To w zasadzie samochód z przykręconymi różnymi rzeczami i działa, ale nie wygląda zbyt elegancko, a tylko doktor Brown wie, jak to zrobić. go obsługiwać.” Następna wersja produktu przyniesie „ulepszoną obsługę klienta, znacznie bardziej płynną”.

Bailey twierdzi, że jednym stałym celem jest „jak najszybsze przeprowadzenie klientów przez ścieżki”, dzięki czemu kwalifikują się do handlu przy możliwie najmniejszym tarciu. „Możesz utworzyć portfel i jedyne, co możesz zrobić, to wysłać/przechowywać/odbrać, dopóki nie przejdziesz jakiejś formy procesu KYC. Mamy ekspresową weryfikację, bardzo prosty sposób wysyłania/przechowywania/odbierania/kupowania/wymiany. Następnie przechodzisz przez pełny proces KYC i masz dostęp do całej gamy funkcji”, w tym „drastycznie zwiększonych” limitów handlowych.

Kolejną pozycją wysoko na listach życzeń klientów jest internetowy RockWallet dla przeglądarek stacjonarnych i mobilnych, coś, czego Bailey również chce jako „strategii łagodzenia skutków”. Sklepy z aplikacjami pozostaną jedną z kluczowych dróg wejścia RockWallet na rynek, ale Bailey zauważa, że strażnicy tych platform mogą „bardzo rygorystycznie podchodzić do przesyłania nowych wersji aplikacji”. Czasami opóźniało to nasz cykl rozwoju. Po prostu nie możemy narażać naszej firmy na takie ryzyko”.

Ten portfel internetowy jest obecnie w wersji beta i początkowo będzie przypominał międzynarodową aplikację RockWallet, która ogranicza się do funkcji wysyłania, przechowywania i odbierania. (Użytkownicy międzynarodowi mogą teraz uzyskać dostęp do innych funkcji za pośrednictwem PRO.) Ostatecznym celem jest osiągnięcie parytetu funkcjonalnego we wszystkich aplikacjach i jurysdykcjach, przy czym portfel internetowy oferuje tę samą pełną funkcjonalność co aplikacje.

Istnieją również plany ulepszenia i tak już solidnej redundancji RockWallet, zwiększenia liczby opcji płatności i zwiększenia skalowalności.

„Stworzyliśmy system, aby poradzić sobie z X liczbą transakcji, ale jesteśmy znacznie poniżej tego progu. Jeśli jednak odniesiemy taki sukces, jak myślę, że będziemy musieli kontynuować działania, aby mieć pewność, że uda nam się pozyskać coraz więcej klientów, zwłaszcza dzięki umowie z Wyre”.

Cele długoterminowe

Wśród pozycji w dłuższej perspektywie RockWallet znajdują się przekazy pieniężne, coś, co Bailey nazywa „jedną z kluczowych rzeczy, które zobaczysz u nas w tym roku”. Bailey jako prawdopodobne rynki docelowe wymienił takie jurysdykcje, jak Filipiny, Nigeria, Republika Południowej Afryki i Indie, a oczekuje się, że BSV odegra główną rolę ze względu na swoją reputację firmy „szybkiej i bardzo opłacalnej”.

Bailey chętnie wykorzystuje także zdecentralizowane aplikacje (dApps) jako sposób na „otwarcie portfela na większą funkcjonalność”. Jest to jedna z rzeczy, o którą pytają nas klienci; możliwość wykorzystania swoich zasobów w oparciu o pomysł, jak pierwotnie projektowano kryptowaluty. To naprawdę nie jest „magazyn bogactwa”, to ma ułatwić transakcje”.

Pod względem geograficznym RockWallet ma nadzieję w większym stopniu wykorzystać swoją litewską licencję, zwiększając swoją widoczność na rynkach europejskich. „To nie jest niestety tylko akcja „włącz przełącznik”, ale „na pewno stanie się to w tym roku”.

Tutaj zostać

CoinGeek zakończył naszą rozmowę z Baileyem, odnotowując poprzedni wywiad, w którym twierdził, że codziennie uczy się czegoś nowego. Zapytaliśmy go więc, czego nauczył się tego dnia.

Jak się okazuje, Bailey właśnie przeprowadził ćwiczenie „tajemniczego klienta” na czacie internetowym RockWallet. „Odpowiedzi były dobre, ale niewystarczająco dobre. Nie podoba mi się to i wiem, że osobom zaangażowanym w tę sprawę również się to nie spodoba. Dziś dowiedziałem się, że mamy nad czym pracować, jeśli chodzi o umiejętność komunikowania się z klientami”.

„Brzmię jak zdarta płyta, ale mam to na myśli w kościach; naprawdę chcemy, aby klient miał dobre doświadczenia z kryptowalutami, ponieważ zadowolony klient będzie wracać raz po raz. Taki jest ostatecznie model biznesowy RockWallet.”

„Nadal jesteśmy stosunkowo nową firmą, ale już tu pozostaniemy. Wiemy, jak prowadzić biznes i powoli go rozwijamy, zarówno z punktu widzenia technologii, jak i biznesu w zakresie przychodów/wolumenu. Chcę tylko, aby klienci mogli posiadać swoje aktywa i wykorzystywać je lub handlować nimi. Myślę, że ludzie tego szukają. I jest naprawdę poparte solidnym doświadczeniem”.

Obejrzyj: Portfele Bitcoin dla osób prywatnych i firm

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : RockWallet’s rock solid customer experience leads to ‘best month ever’ – CoinGeek

Author: BitcoinSV.pl
CEO