Asset Layer 2.0 jest już dostępna i gotowa do zmiany zasad gry

Ten post został po raz pierwszy opublikowany na Medium i opublikowaliśmy go ponownie za zgodą jego autora, Jacksona Laskeya. Śledź Jacksona na X.

Jesteśmy dumni, że wprowadzamy dziś na rynek szereg produktów zmieniających zasady gry — Asset Layer 2.0, naszą integrację z Unity, naszą nową grę, Rolltopia i Asset Layer GPT. Z przyjemnością ogłaszamy również, że Asset Layer 1.0 będzie nadal działać i zmieni nazwę na Asset Layer OnChain. Jeśli chcesz od razu zagłębić się w nową, ulepszoną warstwę zasobów, wejdź na stronę Assetslayer.com/dashboard i zacznij grać w Rolltopię na rolltopia.games.

Przedstawiamy warstwę zasobów 2.0

Asset Layer to rozwiązanie backendowe dla gier i aplikacji. Oprócz zapewniania podstawowych funkcji, takich jak zarządzanie zasobami cyfrowymi i kontami, Asset Layer ułatwia dodawanie potężnych funkcji ekonomii twórcy, takich jak interoperacyjność aplikacji, treści generowane przez użytkowników i rynki między graczami, do gier dla studiów dowolnej wielkości.

Naszym celem przy tworzeniu Asset Layer 2.0 było uczynienie Asset Layer bardziej kompletnym i dostępnym rozwiązaniem dla twórców gier. Warstwa zasobów 2.0 zawiera następujące nowe funkcje i ulepszenia, które pomogą nam to osiągnąć.

Przejście na Magic Auth

W warstwie zasobów 2.0 używamy Magic do obsługi uniwersalnego rozwiązania logowania do gier, które pozwala użytkownikom płynnie przenosić swoje zasoby między aplikacjami. Jedyne, czego potrzebują użytkownicy, to adres e-mail. Logując się przy użyciu tego samego adresu e-mail, mogą uzyskać dostęp do swoich zasobów w grze i walut w różnych aplikacjach. Gry i aplikacje mogą udostępniać zasoby za pomocą platformy Asset Layer z uprawnieniami, a użytkownicy mogą uzyskiwać dostęp do tych zasobów, logując się do aplikacji przy użyciu hasła jednorazowego lub loginów społecznościowych. To najprostszy możliwy sposób zapewnienia użytkownikom interoperacyjności między aplikacjami.

Magic upraszcza proces zakładania konta i logowania

Magic jest również wyposażony w funkcje Web3, które można wykorzystać do tworzenia integracji blockchain w wielu ekosystemach. W tej chwili używamy tych funkcji, aby dodać dodatkowe zabezpieczenia do naszego interfejsu API, a w przyszłości możemy ich użyć do utworzenia podpisanego rekordu blockchain wszystkich transakcji dotyczących aktywów cyfrowych w warstwie zasobów.

Teraz zasilamy waluty w aplikacji

Warstwa zasobów umożliwia teraz grom i aplikacjom tworzenie nowych walut, których można używać w aplikacjach i na platformach handlowych. Korzystając z naszych narzędzi niewymagających kodu, SDK lub API, gry i aplikacje mogą tworzyć nowe waluty, zarządzać saldami użytkowników, inicjować transfery i umożliwiać graczom używanie swoich walut na rynkach między graczami w celu handlu aktywami. Aplikacje zachowują kontrolę, ponieważ umożliwiają pełne przesyłanie walut i handel między graczami lub używanie walut jako zasobu powiązanego z konkretnym graczem.

Oferujemy również na rynku waluty na prawdziwe pieniądze, z których mogą korzystać aplikacje. W tej chwili oferujemy BSV poprzez integrację z HandCash. Cieszymy się, że wkrótce będziemy mogli zaoferować dodatkowe rozwiązania na prawdziwe pieniądze. Jeśli tworzysz grę i jesteś zainteresowany integracją z konkretnym portfelem Web3 i „kryptowalutą”, daj nam znać, a my będziemy współpracować z Tobą w celu zbadania integracji tego portfela i kryptowaluty z warstwą zasobów.

Nowe pakiety SDK + GPT warstwy zasobów

Oprócz oferowania interfejsu API opartego na REST JSON, Asset Layer ma teraz także zestaw SDK JavaScript NPM, a także zestaw SDK C# dla programistów Unity. Integracja warstwy zasobów z aplikacjami nigdy nie była łatwiejsza.

Aby pójść jeszcze dalej, udostępniamy GPT warstwy zasobów. Ten niestandardowy GPT jest szkolony w oparciu o dokumentację warstwy zasobów. Jest w stanie odpowiedzieć na pytania dotyczące integracji warstwy zasobów z aplikacją i korzystania z narzędzi warstwy zasobów niewymagających kodu. Będziemy nadal dodawać więcej zasobów do warstwy zasobów GPT, aby uczynić ją najlepszym źródłem do tworzenia aplikacji za pomocą warstwy zasobów.

Integracja jedności

Chcemy, aby warstwa zasobów była dostępna dla twórców gier, a najlepszym miejscem do spotkania z twórcami gier tam, gdzie już się znajdują, jest Unity, najczęściej używany silnik gier na świecie. Nasza integracja z Unity umożliwia programistom i twórcom tworzenie nowych zasobów warstwy zasobów bezpośrednio z edytora Unity. Dzięki temu zasoby mogą zawierać wszelkiego rodzaju różne modele 3D, siatki, tekstury, moduły cieniujące, skrypty i inne komponenty. Warstwa zasobów działa następnie jak spoiwo pomiędzy aplikacjami Unity, umożliwiając im łatwe udostępnianie zasobów, które można zaimportować do gier w czasie wykonywania i pracować od razu po wyjęciu z pudełka.

Nasza integracja z Unity oferuje również narzędzia do importowania zasobów do gier za pomocą naszego obiektu AssetlayerGameObject. Oferujemy również gotowy ekwipunek, który ułatwi graczom wybór zasobów, z których chcą skorzystać. Dostępny jest również pakiet SDK języka C#, który umożliwia wbudowanie w grę dowolnej niestandardowej logiki warstwy zasobów.

Nasza integracja z Unity szybko się rozwija. Jesteśmy zainteresowani praktyczną współpracą z programistami Unity i możemy zaoferować Ci dodatkowe wsparcie i inne korzyści. Jeśli jesteś programistą Unity zainteresowanym tworzeniem przy użyciu Asset Layer, skontaktuj się z nami pod adresem info@assetlayer.com.

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : Asset Layer 2.0 is live and ready to change the game – CoinGeek

Author: BitcoinSV.pl
CEO