W najnowszym odcinku dyskusji CoinGeek prowadzonych przez Alexa Vidala i Zachary’ego Weinera, dyrektor generalny HandCash Alex Agut, Robert Rice z Omniscape, Todd Price z BSV Blockchain Association i Kurt Wuckert Jr. z CoinGeek omawiali metaświat, gry, hiperbitcoinizację i nie tylko . Sprawdź to poprzez ten link.
Co się dzieje z przepisami dotyczącymi walut cyfrowych?
Pierwszym tematem poruszonym w dyskusji są regulacje dotyczące walut cyfrowych i blockchain. Agut twierdzi, że wiele firm nadal boi się angażować w branżę ze względu na brak przejrzystości i stale zmieniające się otoczenie regulacyjne. Zwraca uwagę, że HandCash ma na Litwie firmę, która zajmuje się wdrażaniem nowych pracowników, a większość kwestii regulacyjnych dotyczy fiducjarnej strony rzeczy. Niestety, prawdopodobnie nieprędko się to zmieni.
Rice zauważa, że (wreszcie) pociągnięcie Sama Bankmana-Frieda do odpowiedzialności jest krokiem we właściwym kierunku. Uważa, że jest za wcześnie na uregulowanie sztucznej inteligencji, a organy regulacyjne powinny ponownie skoncentrować się na rzeczach, które mogą teraz mieć wpływ na gospodarkę, a mianowicie na walutach cyfrowych.
Robert Rice — jego historia Bitcoina i podróż do Omniscape
Dyrektor generalny i założyciel Transmiry twierdzi, że usłyszał o tym w 2011 roku, pracując w innym startupie. Jeden z pracowników zapytał go, czy mógłby otrzymać zapłatę w Bitcoinach, a po chwili zapytał, czy mógłby go wydobyć na swoim służbowym komputerze. Wkrótce wiele innych osób w biurze zrobiło to samo i Rice musiał im powiedzieć, żeby oddzwonili.
Rice nie przyłączył się na tym etapie i ubolewał nad straconą szansą. Jednak podczas kolejnego wzrostu handlował trochę Litecoinem (NASDAQ: LTC) i rozważał wydobycie. Ostatecznie zdecydował, że najlepszym sposobem na zdobycie walut cyfrowych jest zbudowanie produktu i skłonienie ludzi do płacenia nimi.
Co to jest Omniscape? Wykorzystuje technologie metaverse, takie jak VR, sztuczna inteligencja i technologia blockchain, i buduje doświadczenia AR. Wykorzystując cyfrowe bliźniaki miejsc ze świata rzeczywistego, a później fikcyjnych, można umożliwić nowe rodzaje interakcji cyfrowych. Rice twierdzi na przykład, że może stworzyć fotorealistyczną kopię Berlina, dzięki której będziesz mógł wchodzić w interakcję z prawdziwymi ludźmi w tym trójwymiarowym świecie.
Omniscape wkrótce wypuści apartamenty Metaverse. Połączenie VR i AR jest skomplikowane i wymaga czasu, dlatego Rice prosi społeczność o cierpliwość. Koncentrujemy się na tworzeniu aplikacji, które zapewniają prawdziwą wartość. Przykładem takich elementów cyfrowych mogą być trójwymiarowe NFT powiązane z przedmiotami ze świata rzeczywistego.
Historia Bitcoina Alexa Aguta i HandCash jako portal do gier
Współzałożyciel i dyrektor generalny HandCash, Alex Agut, następnie opowiada swoją historię dotyczącą Bitcoina. Po raz pierwszy usłyszał o tym na forum w 2012 lub 2103 roku. Po zdobyciu trochę uległ poważnej awarii i większość z tego rozdał.
W 2015 roku Agut i jego partner założyli aplikację, dzięki której sąsiedzi mogą sobie pomagać w drobnych pracach i zadaniach. W trakcie jego opracowywania zauważyli, że istniejące systemy płatności nie są do tego idealnie dostosowane, np. musieli korzystać z usług depozytowych, co utrudniało zarabianie pieniędzy. Na tym etapie korzystanie z Bitcoina było nadal skomplikowane. Jednak wszystko to doprowadziło do wiedzy, której potrzebował do zbudowania HandCash.
Dlaczego specjalnie stworzyli HandCash? Wiedzieli, że może to rozwiązać prawdziwy problem związany z płatnościami. Agut uważa, że platformy mediów społecznościowych, gry i inne aplikacje muszą mieć jedną platformę monetarną, z której mogą korzystać. Oczywiście tym właśnie jest Bitcoin.
Agut zauważa, że chociaż pieniądze są częścią Bitcoina, jego prawdziwym celem jest umożliwienie masom handlu peer-to-peer. Obejmuje to tokeny i inne przedmioty cyfrowe, a także bitcoiny.
Dyrektor generalny HandCash wierzy, że wszystko to stanowi dla firm zajmujących się grami świetną okazję do zakłócenia tego status quo. Uważa, że kartami kolekcjonerskimi należy handlować i przenosić je poza grą. W ten sposób gracze mogą posiadać przedmioty, nawet jeśli jeszcze w nią nie grali, co z kolei może stać się nowym sposobem promowania gier i zdobywania graczy.
Agut mówi, że CryptoFights chciało wykorzystać rynek HandCash i wszystko idzie dobrze. Odpowiada na kolejne pytanie, mówiąc, że oficjalnie nie mają one nic wspólnego z ChatBSV. Mimo to pomysł wykorzystania mikropłatności na zasadzie płatności zgodnie z rzeczywistym użyciem zamiast konieczności kolejnej subskrypcji jest dobry.
Weiner dodaje, że zbudował Ask HAPI, aby pokazać „ch*jowy stan wszystkich portfeli z wyjątkiem HandCash”. Zgadza się, że model mikropłatności jest dobry w teorii, ale blockchain BSV jest zarówno trudny do zdobycia, jak i ci, którzy go posiadają, niechętnie go teraz wydają. Agut twierdzi, że właśnie dlatego potrzebujemy monet typu stablecoin, a Weiner zgadza się, że rozwiązałyby one ten problem.
Kurt Wuckert Jr. pojawia się niespodziewanie
Główny historyk Bitcoina w CoinGeek, Kurt Wuckert Jr., niespodziewanie pojawia się na tym etapie dyskusji. Mówi, że oprócz pracy nad GorillaPool przygotowywał także artykuł na temat ekonomii po halvingu.
Co się dzieje w GorillaPool i jakie możliwości daje przedsiębiorcom? Wuckert żartuje, że jest jedną z niewielu firm zajmujących się blockchainem BSV, która osiąga rzeczywiste przychody, i robi wiele ekscytujących rzeczy, takich jak JungleBus, aby pomóc przedsiębiorcom uzyskać potrzebne dane bez konieczności uruchamiania pełnego węzła. GorillaPool przyjmuje również zamówienia w przedsprzedaży na antminery S21, których eksploatacja jest jego zdaniem bardzo opłacalna.
Todd Price mówi o edukacji świata
Todd Price jest specjalistą ds. programów nauczania w stowarzyszeniu BSV Blockchain Association. Dlatego jest głęboko zaangażowany w edukację świata na temat blockchainu i jego możliwości.
Price twierdzi, że po raz pierwszy dowiedział się o Bitcoinie, czytając artykuł Mike’a Hearna. Studiował wtedy medycynę, więc nie wszystko to miało dla niego sens, ale szybko się nauczył. Wkrótce potem kupił trochę monet za pomocą PayPal (NASDAQ: PYPL) i jechał kolejką górską cen, jak wielu innych.
Price obserwował debatę na temat skalowania i sądził, że rozwiąże się ona sama. Jednak do 2016 r. tak się nie stało. Słuchał Rogera Vera i innych, aż w końcu zaczął uczyć się od doktora Craiga Wrighta i w końcu zrozumiał system.
Następnie dyskusja skupia się na kwestiach związanych z edukacją międzynarodową, w którą Price i jego zespół byli zaangażowani. Opowiada o Digital Nigeria i o tym, jak wielu chętnych uczniów uczy się o sCrypt i innych rzeczach związanych z blockchainem BSV. Opisuje to jako sadzenie nasion, które zakorzenią się i wyrosną w przyszłości. Podobnie jak w Nigerii, Price był zaangażowany w edukację dotyczącą blockchain na Filipinach, w tym na wysokich stanowiskach w Bangko Sentral ng Pilipinas.
Weiner pyta, dlaczego skupiają się na Filipinach. Price twierdzi, że Filipiny, Indie i Nigeria mogą wiele zyskać na tej technologii, a poza tym wszystkie te kraje mają anglojęzyczną, znającą się na technologii populację, która jest chętna do nauki. Są ambitni i chcą się rozwijać i zdają sobie sprawę, że blockchain BSV może im w tym pomóc.
Aby dowiedzieć się więcej na temat poglądów gości na temat hiperbitcoinizacji, znaczenia interoperacyjności, sieci peer-to-peer, tokenizowanego złota i porządkowych, posłuchaj dyskusji tutaj.
Obejrzyj: CoinGeek Bitcade przenosi gry umożliwiające zarabianie pieniędzy w Bitcoinach do Miami
Autor : BitcoinSV.pl
Źródło : What’s up with the blockchain space? The metaverse, Bitcoin for gaming, and more – CoinGeek