Światowy Szczyt Piłkarski: Przedsiębiorcy z branży blockchain BSV rozmawiają o globalnym zasięgu i monetyzacji dzięki cyfrowym bliźniakom Metaverse Web3

World Football Summit to największe wydarzenie branżowe w piłce nożnej, które rozpoczęło się 20 września w Sewilli w Hiszpanii.

Do panelu zatytułowanego „Globalny zasięg i monetyzacja dzięki Web 3 i Metaverse Digital Twins” dołączyli Robert Rice z Transmira, Inc. i Mike Glijer z Zetly. Dołączyli do Eliasa Zamory-Sillero z Savilla FC i Rayde’a Luisa Baeza z firmy budującej markę The Connect.

Potencjał cyfrowych bliźniaków

Baez rozpoczyna panel przyznając, że Web3 ma złą reputację z powodu szaleństw w branży walut cyfrowych w ciągu ostatnich kilku lat. Jednak cyfrowe bliźniaki istnieją już od jakiegoś czasu i mają ogromny potencjał zrewolucjonizowania całych branż.

Rice twierdzi, że cyfrowe bliźniaki łączą się z czymś w prawdziwym świecie, w przeciwieństwie do koncepcji opartych wyłącznie na metawersie. Powinny to być kopie 1:1, które można powiązać z lokalnymi firmami, aspektami kulturowymi itp.

Zarabianie na cyfrowych bliźniakach

Baez chce wiedzieć, w jaki sposób można zarabiać na cyfrowych bliźniakach. Słusznie mówi, że inwestycja powinna przynosić zwrot.

Sillero twierdzi, że przez ostatnią dekadę treść znajdowała się na pierwszym planie strategii zaangażowania marki. Należy zmierzyć całą interakcję z treścią, aby określić takie rzeczy, jak ROI. Metaświat i cyfrowe bliźniaki odegrają rolę w bezpośredniej monetyzacji, którą łatwiej zmierzyć.

Baez wyobraża sobie scenariusz, w którym mecze sportowe są transmitowane w 3D. Ponieważ 99% fanów drużyny nigdy nie pojawi się na stadionie osobiście, daje im to szansę na wirtualne uczestnictwo, zwiększając lojalność wobec zespołu poprzez wspaniałe wrażenia.

Rice twierdzi, że do tej pory lokowanie produktów odbywało się w banerach. Jednak dzięki cyfrowym bliźniakom w metaświecie możemy mieć na awatarach takie rzeczy jak buty Nike. Będą one powiązane z butami ze świata rzeczywistego z dołączonymi rabatami. W ten sposób marketerzy mogą bezpośrednio udowodnić i zweryfikować wydatki. Możliwych jest wiele dostosowań i targetowania.

Glijer twierdzi, że dzięki tym narzędziom zaangażowanie fanów może być znacznie przyjemniejsze. Kluby należy jednak edukować, jak budować na platformach zaangażowania takich jak jego. „Możliwości są nieograniczone” – mówi.

Piłka nożna to nie Super Mario Bros

Sillero zwraca uwagę, że piłka nożna nie jest sprawą czysto wirtualną – jest bardzo mocno zakorzeniona w świecie rzeczywistym. „Piłka nożna to nie Super Mario Bros” – mówi. Ma wsparcie pokoleniowe i często jest głęboko powiązana ze społecznościami. Fani to prawdziwi ludzie, którym zależy na tym, aby wrażenia 3D były jak najbardziej realne.

Pozostając przy temacie implikacji piłki nożnej w świecie rzeczywistym, Baez chce wiedzieć, w jaki sposób cyfrowe bliźniaki mogą pomóc w rozwiązywaniu problemów operacyjnych w świecie rzeczywistym, poprawiając doświadczenia kibiców i usprawniając proces od zakupu biletu po wejście na stadion.

Nawiązując do tej kwestii, Rice twierdzi, że cyfrowe bliźniaki stadionów można połączyć z innymi systemami i danymi dotyczącymi tłumów, statystykami przestępczości, ruchem drogowym, a nawet danymi klimatycznymi. Jedno z nich łączy się z drugim, wzmacniając je, ale ostatecznie potrzebne będą cyfrowe bliźniaki całych miast, aby to wszystko było możliwe.

Glijer twierdzi, że metaświat wpłynie nie tylko na uczestników gry. Inni na całym świecie mogą wchodzić w interakcje z prawdziwymi ludźmi jako awatary, odwiedzać wirtualne muzea w swoich klubach itp.

Rice zauważa, że nic z tego nie ogranicza się do dnia meczu. Kluby mogą angażować fanów na całym świecie przez cały rok. Otwierają się nieskończone nowe sposoby angażowania ich, a także nowe źródła przychodów, nowi fani spoza lokalnego obszaru i wiele więcej.

Na zakończenie Glijer podkreślił, jak zmienia się zachowanie fanów. Kluby będą miały trudności z zaangażowaniem nowego pokolenia cyfrowych tubylców. Cyfrowe bliźniaki i metaświat mogą tu odegrać pewną rolę.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Osoby zainteresowane dodatkowymi informacjami na temat metaświata i cyfrowych bliźniaków mogą sprawdzić, w jaki sposób Transmira i Zetly wykorzystują moc blockchainu BSV do tworzenia cyfrowych bliźniaków i platform zaangażowania fanów nowej generacji omawianych w tym panelu.

Aby to wszystko było możliwe, wymagany będzie skalowalny publiczny łańcuch bloków. W tej chwili tylko jeden pasuje do opisu – blockchain BSV.

Obejrzyj Trifecta Web3: Robert Rice opowiada o połączeniu sztucznej inteligencji, metaverse i blockchain w jedno

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : World Football Summit: BSV blockchain entrepreneurs talk global reach and monetization with Web3 metaverse digital twins – CoinGeek

Author: BitcoinSV.pl
CEO