Casio wkracza w metaświat z aplikacją znaku towarowego dla cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich

Firma produkująca elektronikę Casio (NASDAQ: CSIOY) ujawniła plany eksploracji nowych granic cyfrowych poprzez złożenie wniosku o znak towarowy w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych (USPTO).

Japońska firma Casio skupia się na niewymiennych tokenach (NFT) do użytku w cyfrowym świecie. Prawnik licencjonowany przez USPTO, Mike Kondoudis, zauważył na X (wcześniej znanym jako Twitter), że niedawne zgłoszenie firmy do znaku towarowego spowoduje wprowadzenie na rynek szeregu produktów cyfrowych w metaświecie.

„Casio wkracza do metaświata z NFT i wirtualnymi towarami” – powiedział Kondoudis. „Firma złożyła wniosek o znak towarowy obejmujący: odzież i zegarki Virtul, media wspierane przez NFT, roboty ze sztuczną inteligencją, sklepy z wirtualnymi towarami i nie tylko!”

Casio będzie wprowadzać na rynek zegarki NFT, osobistych asystentów cyfrowych, pakiety animacji, ubrania i akcesoria modowe dla awatarów w cyfrowym świecie. Firma zasugerowała rozszerzenie swojego zasięgu o tworzenie „dźwięku, muzyki, obrazów i wideo nie do pobrania” dla rzeczywistości cyfrowej i rozszerzonej.

„Udostępnianie online wirtualnych ubrań, fryzur, akcesoriów modowych i pakietów animacji nie do pobrania dla awatarów, przy czym wszystkie one są przeznaczone do użytku w wirtualnych środowiskach online w celach rozrywkowych” – czytamy w części dokumentu zgłoszenia.

Inne sekcje zgłoszeń ujawniły plany oferowania usług detalicznych i hurtowych w zakresie towarów cyfrowych do pobrania dla użytkowników indywidualnych i klientów instytucjonalnych. NFT będą uwierzytelniać każdy możliwy do pobrania towar cyfrowy, obejmujący programy komputerowe, oprogramowanie aplikacyjne i pliki cyfrowe.

Firma zauważa w swoim zgłoszeniu, że wejście do NFT i metaświata zapewni użytkownikom wciągające i interaktywne wrażenia z technologii Web3. Zgłoszenia Casio zawierają specjalne sekcje umożliwiające personalizację doświadczeń w przestrzeniach cyfrowych i oferują 77-letniej marce nowatorskie sposoby interakcji z klientami.

Nie jest jasne, kiedy Casio wypuści na rynek pierwszą falę cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich, ale analitycy branżowi przewidują wprowadzenie ich na rynek w 2024 r.

USPTO znajduje różnorodne zgłoszenia dotyczące znaków towarowych Web3

Kilka firm zegarmistrzowskich, w tym Hublot, Rolex i Timex, złożyło wnioski o znaki towarowe Web3 w USPTO. Oprócz zgłoszenia marki ogłosiły partnerstwa w celu wprowadzenia na rynek zegarków powiązanych z NFT. Dla kontrastu, inni w znaczący sposób wkroczyli do metaświata.

Marki zegarków będą musiały stawić czoła ostrej konkurencji ze strony innych marek modowych, takich jak Nike, Hermes, Burberry i Adidas, które walczą o pozycję w branży urządzeń do noszenia dla awatarów w cyfrowym świecie.

Obejrzyj Robert Rice: Metaverse i wszystko, co nas otacza

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : Casio dives into metaverse with trademark application for digital collectibles – CoinGeek

Author: BitcoinSV.pl
CEO