Reklamy „Crypto” zakazane w planowanym wprowadzeniu reklam Netflixa

Wiodąca usługa przesyłania strumieniowego Netflix zmierza w kierunku uruchomienia usługi opartej na reklamach na platformie po miesiącach malejących przychodów. Oczekuje się, że reklamy zadebiutują w listopadzie dla australijskich widzów.

Dane od nienazwanych osób poufnych potwierdzają, że Netflix prowadzi rozmowy z lokalnymi reklamodawcami przed premierą. Według The Sydney Morning Herald reklamy będą wyświetlane na początku filmu lub odcinka i nie można ich pominąć.

Model reklam będzie działał na poziomach i nie będzie wyświetlany na kontach płacących zwykłą cenę. Z informacji zebranych przez Bloomberg wynikało, że usługa będzie kosztować około 8 dolarów mniej niż średnia cena podstawowej subskrypcji Netflix.

Dla reklamodawców mówi się o tym, że Netflix naliczy 95 USD za 1000 wyświetleń, ale wciąż istnieje okno na dostosowanie cen przed proponowaną datą premiery.

„Wciąż jesteśmy na początku decydowania o tym, jak wprowadzić tańszą opcję obsługiwaną przez reklamy i nie podjęto żadnych decyzji” – powiedział rzecznik firmy.

Pomimo zastrzeżenia lokalne źródła podają, że Netflix będzie ostrożnie zbliżał się do premiery, umieszczając na czarnej liście kilka klas reklamodawców. Od razu na platformie nie pojawią się reklamy zasobów cyfrowych, reklamy dotyczące polityki, hazardu i te skierowane do dzieci również nie będą wyświetlane. Istnieją niepotwierdzone doniesienia, że ​​reklamy leków nie będą wyświetlane w serwisie streamingowym.

To nie pierwszy raz, kiedy reklamy zasobów cyfrowych zostały zakazane na globalnych platformach. Meta, wcześniej Facebook, zakazała reklam kryptograficznych w całej sieci w 2018 roku, podczas gdy Google przyjął to samo stanowisko. Obie firmy od tego czasu zmieniły swoją decyzję, dając promyk nadziei reklamodawcom, że Netflix może znieść „zakaz” w przyszłości.

Ciężkie czasy dla Netflix

Decyzja Netflixa o włączeniu reklam na swoją platformę wynika z negatywnych wyników finansowych spowodowanych niestabilnymi warunkami makroekonomicznymi. Od zakończenia pandemii Netflix po raz pierwszy od dekady odnotował spadek liczby subskrybentów. W drugim kwartale gigant streamingowy stracił oszałamiającą liczbę 970 000 subskrybentów, w porównaniu z 200 000 członków, którzy zdecydowali się zrezygnować z platformy w poprzednim kwartale.

Ponadto Netflix cierpi z powodu utraty treści, ponieważ twórcy migrują na własne platformy. Na domiar złego dla firmy panuje ostra konkurencja w przestrzeni, przepychająca się o uwagę poszczególnych abonentów.

Paramount, Amazon Prime i Disney+ to usługi przesyłania strumieniowego, które przeszły na model reklamowy, aby zwiększyć rentowność w obliczu tragicznych czynników makroekonomicznych.

Obejrzyj: Panel BSV Global Blockchain Convention, Marketing, Programy Lojalnościowe i Blockchain

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : ‘Crypto’ commercials banned in Netflix’s planned ads introduction – CoinGeek



Author: BitcoinSV.pl
CEO