Gry Web3: Indie powinny być liderem, a nie centrum wsparcia technicznego

Indie są centrum talentów, innowacji i technologii, a mimo to creme-de-la-creme talentów tego kraju migruje za granicę w poszukiwaniu pracy, pieniędzy i lepszych możliwości. Podobnie, branża walut cyfrowych w Indiach również zauważyła ten trend, dzięki doniesieniom o wstrzymaniu handlu walutami cyfrowymi do operacji giełd migrujących za granicę.

Według raportu branżowego NASSCOM z 2021 r. na temat Cryptotech szacuje się, że do 2030 r. w Indiach może powstać ponad 800 000 nowych miejsc pracy w sieci Web3. Jednak niejednoznaczność związana z tworzeniem polityki dla tej branży prawdopodobnie doprowadzi do jeszcze większego chronicznie rozpowszechnionego problemu drenażu mózgów.

Czy Indie kiedykolwiek zmienią bieg i przejdą od skupiania się wyłącznie na spekulacyjnej stronie walut cyfrowych do skupienia się głównie na blockchain i zrozumieją ogromne możliwości tej technologii? Istniejący scenariusz tego nie odzwierciedla.

Waluta cyfrowa lub powszechnie znana jako „krypto” jest tym, co ludzie obecnie postrzegają w tym sektorze. Jednak praktyczna użyteczność i zastosowania Web3 ewoluowały poza giełdami i przenikały do ​​kilku sektorów, w tym między innymi agrictech, muzyki, gier, zdrowia i e-sportu.

Oczekuje się, że Web 3.0 będzie kolejną wielką ewolucją w Internecie. Może zmienić zakres i spektrum branży gier oraz poprawić ogólne wrażenia graczy. Indie odnotowały około 390 milionów graczy online w 2021 r., co stanowiło 8% wzrost od 2020 r. I prawdopodobnie osiągnie ponad 450 milionów do 2023 r. Około 95 milionów z tych graczy podobno zapłaciło za gry online w 2020 r.

Obecnie większość gier online należy do wybranej liczby dużych platform i chociaż użytkownicy [gracze] dokonują zakupów w aplikacji, aby grać/wygrywać w swoje gry, w rzeczywistości nie są właścicielami zakupionych narzędzi. Ale podstawą gier Web3 jest to, że użytkownicy są nagradzani za zasoby w grze, które posiadają jako NFT. Co więcej, te aktywa nie tracą na wartości, gdy tylko ta konkretna gra się kończy.

Zapytany, w jaki sposób gry Web3 przyniosą korzyści graczom, nastolatek z Filadelfii, Leonardo DiFelice, powiedział CoinGeek: „Myślę, że gry oferujące własność zakupów w aplikacji [jako NFT] przyciągną graczy, którzy chcą zarabiać pieniądze grając w gry. Byłoby miło posiadać zakupione przeze mnie obiekty gry, zamiast je wypożyczać.”

Regulowanie NFT wyłącznie w oparciu o ryzyko związane z jedną konkretną aplikacją nie jest mądrą drogą. Indie nie powinny pełnić roli centrum zaplecza dla hotspotów Web3 pojawiających się obecnie na całym świecie. Zamiast tego powinien być zaangażowany w działalność związaną z grami w sieci Web3.

Web3 oferuje kilka zalet w porównaniu z grami Web 2.0, znanymi również jako Roblox. Ta technologia jest zasadniczo oparta na zdecentralizowanej infrastrukturze zorientowanej na prywatność, w której użytkownicy [gracze], w tym przypadku, nie szukają pozwolenia ani autoryzacji od konkretnego organu do tworzenia lub handlu.

Potrzebą chwili jest sformułowanie idealnej polityki Web3, która pozwoli indyjskim przedsiębiorcom i organizacjom technologicznym na stały rozwój. Ramy regulacyjne piaskownicy pomogłyby to ułatwić, nadzorując testowanie na żywo nowych produktów Web3 w kontrolowanym/testowym środowisku.

Wreszcie, w ramach MeitY może zostać utworzony panel ekspertów, w skład którego wchodzą członkowie wertykanu Frontier Technologies NITI Aayog, eksperci i przedstawiciele branży. Następnie można śledzić potrzeby branży i ustanowić otwarty kanał komunikacji między organami regulacyjnymi a branżą.

Czas zmienić narrację.

Tworzenie polityki ma kluczowe znaczenie dla budowania przyszłościowej gospodarki cyfrowej, która promuje Indie jako lidera sieci Web3 zamiast zwykłego zwolennika lub centrum wsparcia technologicznego. Pozwól graczom posiadać swoje zakupy i zarabiać pieniądze, ponownie wykorzystując te narzędzia lub sprzedając je innym graczom.

Liczby nie kłamią — raporty wskazują, że gracze wydali 70 miliardów dolarów na gry w 2020 roku bez możliwości zwrotu na całym świecie. Jednak gry Web3 mogą to zmienić. Indie mają ogromny potencjał, jeśli chodzi o blockchain lub Web3. Nie powinno pozwolić mu się zmarnować.

Obejrzyj: Panel BSV Global Blockchain Convention, Web3 i BSV Blockchain

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : Web3 gaming: India should be a leader, not a tech support center – CoinGeek



Author: BitcoinSV.pl
CEO