Lou Yu: Dlaczego młodzi ludzie potrzebują metawersu

Jeśli nie słyszałeś o metawersie, prawdopodobnie przez ostatnie kilka lat ukrywałeś się pod skałą. Okrzyknięta przez wielu, w tym przez Facebooka (NASDAQ: META), który nawet zmienił nazwę na Meta w październiku 2021 r., oraz Microsoft (NASAQ: MSFT), jako następną generację Internetu, technologia zapewnia użytkownikom Internetu sposób na łączenie się online w wirtualnym świecie.

Jedną z osób, które są uparte na technologii, jest Lou Yu, szef KuCoin Labs, ramienia inwestycyjno-inkubacyjnego cyfrowej wymiany walut KuCoin. Wierzy, że metaverse będzie miejscem dla następnej generacji przedsiębiorczych użytkowników Internetu i wkłada swoje pieniądze tam, gdzie są jej usta, inwestując w kilka firm metaverse.

Wyjaśnia, że ​​wiele osób przyciąga metawersum ze względu na wolność, jaką oferuje. „Możemy robić wiele rzeczy, których nie możemy zrobić w prawdziwym świecie, na przykład latanie, rzucanie rzeczy do oceanu, co jest bardzo nieetyczne w prawdziwym świecie, ale w wirtualnym możesz to zrobić i nie jest to bałagan ”.

Jedną z rzeczy, którą wiele osób może zrobić w metawersie, a której mogą nie być w stanie zrobić w prawdziwym życiu, jest kupowanie nieruchomości, co jest podstawą Bloktopii, jednej z firm, w które zainwestował KuCoin Labs. Bloktopia to metawers, który składa się z drapacza chmur, składającego się z 21 poziomów, w których użytkownicy mogą stać się wirtualnymi właścicielami, zarabiać, grać w gry i budować sieci.

„Ludzie kupują ziemie, takie jak puste miejsca w Metaverse, aby pożyczać ludziom i budować własne rzeczy, aby mogli zbudować budynek, przestrzeń lub basen” — wyjaśnia Lou.

Lou mówi Charlesowi Millerowi z CoinGeek, że wierzy, że aspekt społeczny również odgrywa ważną rolę w popularności takich platform, ponieważ wielu młodszych użytkowników rejestruje się podczas pandemii Covid-19 jako sposób na połączenie online.

Mówi, że jedną z gier, w którą zainwestował KuCoin Labs, która odnotowała napływ użytkowników podczas pandemii, jest Cryowar, arena dla wielu graczy NFT, która jest bardzo popularna wśród młodych ludzi.

„Zarabiają na tym pieniądze, są z tego zadowoleni, mogą się z tym towarzysko, mogą pomóc w tym swoim rodzicom, mogą pomóc sobie kupować za te pieniądze wiele rzeczy, które im się podobają. Tak więc młodzi ludzie potrzebują takich rzeczy i potrzebują tego rodzaju aspektów ekonomicznych”.

Zarówno Cryowar, jak i Bloktopia mają własne tokeny, które obecnie nie są zbyt wiele warte. Lou uważa to jednak za pozytywne, ponieważ oznacza to, że gracze chętnie wydają i handlują w grze, nie martwiąc się zbytnio o utratę pieniędzy, tak jak w przypadku aktywów takich jak BTC.

Wierzy, że ta trakcja będzie stopniowo zwracać większą uwagę na te społeczności, umożliwiając programistom tworzenie bardziej dojrzałych systemów tokenów w miarę rozwoju ekosystemu.

Jest to pozytywne dla inwestorów, którzy zobaczą zwrot z inwestycji, gdy metaverse stanie się bardziej zajęty, a monety staną się bardziej wartościowe. Ale jest to również dobra rzecz dla młodych graczy, którzy będą mogli wymieniać monety i uczyć się, jak działają rynki, bez utraty prawdziwych pieniędzy.

Jest to konieczne dla przetrwania tych gier i stworzenia tak bardzo potrzebnego zaufania w branży. Głośny upadek Axie Infinity, gry metaverse play-to-profit, której wartość waluty w grze spadła z powodu słabej tokenomiki, jest ostrzeżeniem dla sieci, które próbują zbyt szybko budować.

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : Lou Yu: Why young people need the metaverse – CoinGeek



Author: BitcoinSV.pl
CEO