Huuuge Games GPW

Co robimy?

Jesteśmy globalnym producentem gier typu free-to-play i wydawcą gier on-line przeznaczonych na urządzenia mobilne i platformy internetowe. Nasza wizja zakłada umożliwienie interakcji użytkownikom gier mobilnych, a nasza misja to zaoferowanie miliardom ludzi wspólnej zabawy.
huuuge team
Planujemy realizować wizję i misję, koncentrując się na następujących celach:
  • Rozszerzanie działalności w segmencie gier casual
  • Dalsza poprawa monetyzacji graczy
  • Poszerzanie i wzmacnianie podstawowej oferty, czyli gier social casino
  • Rozwój działalności wydawniczej Huuuge Publishing
  • Dalszy wzrost marż dzięki technologii oraz analizie danych 
  • Rozwijanie działalności Grupy poprzez przejęcia podmiotów o komplementarnych profilach działalności 
  • Współpraca z najbardziej utalentowanymi pracownikami na całym świecie 

Nasze gry

Huuuge opracowuje i publikuje gry, które są dość łatwe do grania, idealne zarówno na krótkie przerwy, jak i dłuższe sesje. Gry są zaprojektowane w oparciu o nasze motto „grajmy razem”. Społeczny charakter naszych gier opiera się przede wszystkim na umożliwieniu naszym graczom rozmawiania, grania i rywalizacji między sobą w czasie rzeczywistym. Koncepcja grania razem z innymi ma kluczowe znaczenie dla podejścia naszej firmy do projektowania gier.

Nasze flagowe gry to Huuuge Casino i Billionaire Casino. Obie stanowią około 88% całkowitych przychodów. Nasze nowe gry stanowią 12% łącznych przychodów, a ich udział dynamicznie rośnie. Najważniejsza spośród nowych tytułów to Traffic Puzzle, ale w naszym portfolio mamy znacznie więcej tytułów na różnych etapach cyklu życia.

Biura Huuuge

Huuuge offices

Jak staliśmy się Huuuge

Nasza marka Huuuge Games istnieje od 2014 roku, jednak historia firmy jest znacznie dłuższa, a wielu naszych pracowników współpracuje ze sobą od lat. 

Anton Gauffin, założyciel i dyrektor generalny Huuuge przyjechał do Polski w 2005 roku. w poszukiwaniu programistów dla swojej firmy Gamelion. Początkowo firma tworzyła gry dla większych wydawców, np. Sony i EA Games. W 2007 roku  Anton sprzedał udziały w Gamelion i przeprowadził się do Doliny Krzemowej, podczas gdy zespół kontynuował pracę i tworzył kolejne gry. W 2014 roku., siedem lat po sprzedaży firmy, Anton otrzymał możliwość ponownego przekształcenia Gamelion w niezależny podmiot. Skorzystał z tej okazji i wprowadził spółkę na najbardziej ekscytujący etap w historii jej działalności.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat początków działalności Huuuge oraz lepiej poznać Huuuge, odwiedź nasz Blog.

huuuge timeline

Autor : socjolog2008

Źródło : https://ir.huuugegames.com/pl/co-robimy



Author: socjolog2008