Dowód mediów społecznościowych, dobrze?

Co się działo

Robię wiele ataków na MasterCard Ventures i ich portfolio patentów, a także kontroluję wpływowych, grup programistów, opiekunów i całą masę innych rzeczy w gospodarce małych blokerów (BTC). Niestety, kiedy pozwala się zbyt długo rozkwitać złym pomysłom w izolowanych środowiskach, potężne interesy mogą wyrządzić mnóstwo szkód swoimi społecznymi władzami. Tak więc, podczas gdy MasterCard i Bitcoin powinny wydawać się naturalnymi wrogami, wyspiarski charakter kultu BTC odrzuca wszelką krytykę, ponieważ „jest zdecentralizowany”. A ponieważ jest tak zdecentralizowany, każdy mógł zostać przekupiony do pracy dla różnych filii MasterCard do tego stopnia, że nikt nie może już tego zrozumieć bez gigantycznego wykresu.

Proof of social media, good?

Narastają problemy z coraz bardziej niezdrowymi uczestnikami każdej gospodarki, a historia Bitcoin pokazuje konsekwencje nieodcinania szybko złych aktorów. Sieć Bitcoin (tak naprawdę każda implementacja) jest antykruchość, ale ludzie nie. Poprzez socjotechnikę i ataki sybil ludzie nawet nie wiedzą, że Satoshi Nakamoto nigdy nie używał BitcoinTalk, GitHub, Bitcoin Improvement Proposals (BIPS). Ludzie nawet pozwolili kapłanom BTC Core na przedefiniowanie słowa „podwójne wydatki”, kiedy to wydarzyło się w BTC w styczniu. Cholera! Czy wiesz, że Satoshi Nakamoto nawet nie akceptował propozycji od programistów i rozdawał zadania programowe tak, jakby byli pracownikami pracującymi nad jego repozytorium SourceForge? Jeśli chciałeś wnieść swój wkład, potrzebowałeś uprawnień administratora, a Satoshi był jedynym administratorem.

Proof of social media, good?

Jeśli tego nie wiedziałeś, możesz podziękować socjotechnice! Dzięki zarządzanemu kolektywizmowi dostawcy gospodarki BTC odnieśli sukces w przekonywaniu ludzi, że Satoshi nie miał racji co do swoich podstawowych założeń dotyczących Bitcoina, ale także zdecydowanie cypherpunka, który byłby zadowolony, gdyby zobaczył, czym stał się BTC – i to jest tragedia ! Pokazuje jednak skuteczność skoordynowanego zarządzania mediami społecznościowymi, ściśle kontrolowanej komunikacji w grupach programistów, forach społecznościowych i w mediach głównego nurtu. Proste modne hasła, hasła społecznościowe i bezlitosny kodeks postępowania wymuszony przez bety przestrzegające tego, co postrzegają jako wolę klasy alfa małych blokerów, uniemożliwiły nawet debatę z orędownikami BTC, ponieważ sztuka i nauka ich narracji jest bezwzględnie ciasny. Ale tak naprawdę pomyśl o sukcesie, jaki odnieśli dzięki całkowicie zepsutej, niezakłócającej pracy części technologii, która nie zagraża dziś żadnej istniejącej technologii ani struktur władzy. Mając tylko narrację i inżynierię społeczną, stworzyli bilion dolarów

Proof of social media, good?

Więc co możemy zrobić lepiej?

Ludzie lubią mówić, że BSV potrzebuje „lepszego marketingu”. Zabawne jest to, że skuteczność „marketingu” BTC opiera się na tym, że moneta BTC jest sprzedawanym produktem. Z pewnym przewodnictwem bardzo małej grupy inżynierów społecznych pogrążonych w pracy Bernaysa i Alinsky’ego, cała narracja wylewa się i jest prowadzona przez żylną trupę lemingów, które niosą wodę bez końca. Kto powinien zrobić coś takiego dla BSV? Stowarzyszenie Bitcoin? CoinGeek? Twecz? Nieograniczony kapitał? Potrzebowalibyśmy scentralizowanej koordynacji narracji, aby osiągnąć to w gospodarce BSV. Zabawne jest to, że wszystkie wyżej wymienione podmioty mają naprawdę cholernie dobry marketing – przynajmniej w swoich niszach. Ale skupiają się na marketingu swoich marek lub firm. Nie traktują BSV jako produktu sprzedawanego, ponieważ tak nie jest. Traktują to jako surowiec towarowy, który jest wykorzystywany do tworzenia rzeczy, które budują. Przy okazji, krzycz do Alexa Moona – i reszty zespołu – za sprawienie, że CoinGeek będzie wyglądał niezmiennie dobrze!

Proof of social media, good?

Zabawne jest to, że BSV jest zbyt zdecentralizowane, aby mieć spójną narrację w całej sieci. Pomyśl o tym. Co mają wspólnego Twetch i UNISOT? Nie używają nawet BSV w ten sam sposób. Pomyśl o Haste vs Kompany. TonicPow a dane EHR. Hona kontra nChain! Jest o wiele więcej przykładów, ale używają BSV w taki sam sposób, w jaki normalni ludzie korzystają z Internetu. Amazon i Wikipedia nie prowadzą „lepszego marketingu” protokołu TCP/IP, ponieważ nie ma to dla nich znaczenia. Protokół działa w przypadku ich modeli biznesowych, więc one trwają. Koniec opowieści. Firmy w BSV budują nowy wspaniały świat na BSV, ale niekoniecznie dla BSV, i to jest kluczowe, aby to zrozumieć.

Więc co możemy zrobić lepiej, Kurt?

Czy jest w tym sens? Zabrzmię jak zdarta płyta, ale musisz wyjść i sprzedać coś gospodarce, w której występują problemy z płatnościami lub integralnością danych. Rozwiązując te problemy dla gospodarki realnej, można zarobić prawdopodobnie bilion dolarów, a my mamy narzędzia, aby to zrobić w tej chwili. Nie Wkrótce. Nie za 18 miesięcy. Dzisiaj. BSV jest w stanie przeprowadzać transakcje klasy korporacyjnej, a prawie wszyscy na świecie nie wiedzą o tym, co czyni tę asymetrię prawdopodobnie najcenniejszą w historii wywiadu rynkowego. Zbuduj imperium, podczas gdy Twitterati będą się z ciebie śmiać, przyjaciele. W zeszłym tygodniu Elas Digital ogłosiło frustrację, że zostali odrzuceni przez organ rządowy za udział w pilotażowym grantu blockchain ze względu na „reputację” BSV.

Dotarliśmy na stanowiska władzy rządowej, z których teraz przekazują dolary z podatków deweloperom blockchain, którzy całują pierścień zatwierdzonych narracji MasterCard Ventures. I to jest rzeczywiście duży problem! Nie chcę być tutaj ponurym, ale czas coś z tym zrobić właśnie teraz. Możemy ich pokonać, ale musimy spróbować. Nie CoinGeek, nChain ani ludzie, o których myślisz. CoinGeek i Bitcoin Association nie zamierzają robić „lepszego marketingu” i nagle podniosą cenę i rozwiążą wszystkie problemy związane z public relations i sprowadzą nas wszystkich do łóżka z Binance, aby „zyskać” w „wiele krypto ekonomii”. Pamiętajcie, BTC i Ethereum, ze względu na wszystkie ich wady, faktycznie mają organiczne hordy zwolenników, tworzących rzeczy niezależnie i potrzebujemy ich więcej. Stwórz materiały marketingowe i sprzedaj usługę lokalnej firmie! Nikogo nie dyskredytuję. W rzeczywistości mamy mnóstwo talentów, które robią wielkie rzeczy. Ale do cholery, potrzebujemy więcej i potrzebujemy więcej teraz. Bądź jak Chronos Labs, Haste, TonicPow, Twetch, RelayX, Zatoshi, PeerGame, TDXP, Canonic, Genuine Retweets, Briteview, Vaionex, BitPing, Omniscape, MetaStreme i setki innych w gospodarce BSV i zbuduj coś, czego NIE MOŻNA zbudować nigdzie jeszcze. A jeśli nie jesteś programistą, stwórz organizację sprzedaży, agencję marketingową, inkubator lub inną infrastrukturę biznesową. Zacznij oferować odsprzedaż usługi AnyPay Point-of-Sale lokalnym restauracjom. Pomóż lokalnym firmom zacząć korzystać z kuponów NFT w celu uzyskania zniżek w ich sklepach. Są one łatwe do wdrożenia i można zarobić na umowach wdrożeniowych i serwisowych.

Inne rzeczy potrzebne BSV: Czy jesteś wielorybem? Przeznacz trochę kapitału na tworzenie rynku BSV. W tej chwili jest dużo pieniędzy do zarobienia i pomogłoby to w problemie z płynnością! Załóż firmę VC. W gospodarce BSV istnieje wiele rozwiązań poszukujących klienteli. Jeśli masz sieć współpracowników, poproś o kilka uścisków dłoni i weź trochę kapitału własnego dla swojego portfela. Czy jesteś kreatywny? Wiele start-upów mogłoby skorzystać z pomocy w projektowaniu stron internetowych, administracji i brandingu. Projektowanie UX, projektowanie graficzne itp. Wiele osób podzieliłoby się kapitałem w swoich start-upach za odpowiednią pomoc. Czy jesteś towarzyski? Rozpocznij niezależny Meetup, dołącz do lokalnego śniadania biznesowego lub grupy społecznej i daj ludziom znać, jak BSV może sprawić, że ich biznes stanie się bardziej wydajny, bezpieczny i/lub dochodowy. Połącz lokalne firmy z firmami BSV i zdobywaj nagrody za polecenie. Dołącz do niektórych forów BSV zorientowanych na zasięg, takich jak Reddit, Quora, LinkedIn i Facebook, i zacznij uczyć ludzi o wyjątkowych możliwościach w BSV. . Nie dyskutuj z Gregiem Maxwellem. Dotrzyj do przedsiębiorców i organizacji branżowych. Prowadź prawdziwe rozmowy z prawdziwymi potencjalnymi użytkownikami. Czy jesteś geniuszem sprzedaży? To może być najcenniejsza rzecz. Zawrzyj umowę z dowolnym start-upem w BSV, aby uzyskać procentową obniżkę i sprzedawaj jak diabli!

To jest gorączka złota, jeśli na nią pracujesz. Mali blokerzy wygrali już wystarczającą liczbę rund wojen w mediach społecznościowych. Musimy grać mądrzej i podbijać nowe terytoria. Myśl jak myśliwy. Nie trać czasu ani zasobów na nic, co nie przyniesie zysku netto dla Ciebie lub BSV. Jeśli nie chcesz tego robić, przygotuj się na więcej historii, które brzmią podobnie do niefortunnego starcia Elas Digital z małymi blokerami na pozycjach władzy, które decydują o naszym losie, zanim jeszcze oderwiemy się od ziemi.

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : Proof of social media, good? – CoinGeek



Author: BitcoinSV.pl
CEO