CryptoFights walczy o 18,4% udziału w działaniach sieci BSV

CryptoFights FYX Gaming wywalczył sobie drugie miejsce pod względem liczby akcji w sieci BSV. Od czasu udostępnienia szerokiej publiczności wersji beta gra stała się niezwykle popularna i obecnie odpowiada za ponad jedną trzecią wszystkich działań wykonywanych na blockchainie. Według Trends.cash, CryptoFights wykonało 53 014 akcji na BSV w ciągu ostatnich 24 godzin, co plasuje go na trzecim miejscu za protokołem tokena RUN drugiego miejsca i RouterSV. Choć wciąż w fazie beta, CryptoFights stało się również najpopularniejszą grą w sieci BSV.

Dla porównania, udział CryptoFights w działaniach on-chain jest równy kolejnym ośmiu projektom rankingowym łącznie:

Ranking
Ranking Image

FYX prowadzi zamknięte testy beta dla CryptoFights od ponad roku, ale w zeszłym tygodniu otworzył konkurs dla każdego. Oznaczało to również debiut CryptoFights w głównej sieci BSV, co oznacza, że publiczność po raz pierwszy rywalizowała z prawdziwymi pieniędzmi. Możesz dowiedzieć się więcej o CryptoFights i jak w nie grać tutaj.

Aby dołączyć do publicznej wersji beta i walczyć, musisz mieć urządzenie z Androidem, które może pobrać i uruchomić aplikację, z zalecanymi 4 GB pamięci RAM i 350 MB darmowej przestrzeni dyskowej. FYX mówi również, że wkrótce pojawi się wersja na iOS. Zaledwie kilka tygodni temu dyrektor generalny FYX Adam Kling i szefowa UX Valeria Stoyanova stoczyli pierwsze bitwy testowe w sieci głównej.

CryptoFights to turowa gra bitewna fantasy, w której gracze wystawiają swoje postacie w walce 1-1 z innymi graczami. Oparta na popularnych grach fantasy kościanych i stołowych, łączy nabyte umiejętności i doświadczenie (zarówno dla graczy, jak i ich postaci), aby przejść przez kolejne poziomy i wypłacać coraz wyższe zyski zwycięzcom. Stworzenie gracza/postaci jest darmowe i możesz stworzyć ich dowolną liczbę, ale będziesz potrzebować trochę BSV, aby wejść na arenę i faktycznie walczyć w bitwach.

Istnieje również rynek, na którym gracze mogą wytapiać, handlować, sprzedawać lub licytować przedmioty zdobyte w grach (wkrótce pojawi się opcja zrobienia tego bezpośrednio z gry). Wszystkie działania w grze są rejestrowane w łańcuchu, dzięki czemu gracze mogą odtwarzać i analizować swoje ruchy. Te zapisy dostarczają również weryfikowalnego rejestru błędów i wszelkich prób oszukiwania, dzięki czemu gra jest uczciwie uczciwa.

Możliwość utrzymywania tych rekordów jest przełomowym posunięciem dla FYX, który w przeszłości opisywał oszustwa w grach online (szczególnie, gdy w grę wchodzą prawdziwe pieniądze) jako główny problem, który chcą rozwiązać. Nie przegap występów dyrektora generalnego FYX Adama Klinga na konferencji CoinGeek w Zurychu.

Dołączy do panelu poświęconego niewymiennym tokenom (NFT) na BSV od 12:15 do 12:45 (czasu środkowoeuropejskiego) 9 czerwca, a także do panelu „Casual Games & eSports on the Blockchain” o 13:30 – 14:10 (CET) tego samego dnia. W panelu gier dołączą do niego Joe De Pinto z Haste, Gu Lu z SatoPlay i CTO Esports Entertainment Group John Brackens.

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : CryptoFights battles its way to 18.4% share of BSV network actions – CoinGeek



Author: BitcoinSV.pl
CEO