Google aktualizuje zasady reklamowe dla firm zajmujących się walutami cyfrowymi

Firma Google zaktualizowała swoją politykę reklamową dotyczącą giełd i portfeli kryptowalut w najnowszej wersji zakresu swoich zasad dotyczących reklam dla sektora. W oświadczeniu Google powiedział, że nowe zasady oznaczają, że „od 3 sierpnia reklamodawcy oferujący giełdy kryptowalut i portfele kierowane na Stany Zjednoczone mogą reklamować te produkty i usługi, jeśli spełniają następujące wymagania i są certyfikowani przez Google”.

Aby osiągnąć próg, na który zezwala się na reklamę, firmy zajmujące się cyfrowymi walutami muszą „[być] należycie zarejestrowane w (a) FinCEN jako firma świadcząca usługi pieniężne i w co najmniej jednym państwie jako podmiot przekazujący pieniądze; lub (b) federalny lub stanowy podmiot bankowy…[przestrzegają] odpowiednich wymogów prawnych, w tym wszelkich lokalnych wymogów prawnych, zarówno na poziomie stanowym, jak i federalnym…[i] []upewniają się, że ich reklamy i strony docelowe są zgodne ze wszystkimi Zasady Google Ads”. Zmiany są pierwszym przeglądem przepisów od końca 2018 r., kiedy to złagodziły ograniczenia dotyczące reklamy z wcześniej surowszych środków.

Na początku 2018 roku gigant wyszukiwania zakazał wszelkich reklam w walutach cyfrowych, podążając za Facebookiem, który ograniczał reklamy walut cyfrowych. Zasady zostały zweryfikowane we wrześniu 2018 r., co pozwoliło firmom w niektórych przypadkach zostać certyfikowanymi reklamodawcami na rynku amerykańskim i japońskim.

Niemniej jednak Google spotkało się z reakcją na brak kontroli nad oszustwami reklamowymi kryptowalut, z których wiele rozprzestrzeniło się w Internecie dzięki ekspozycji z reklam wyświetlanych przez Google. Nowe przepisy nadal będą zabraniać reklamowania „wstępnych ofert monet, protokołów handlowych DeFi lub innego promowania zakupu, sprzedaży lub handlu kryptowalutami lub powiązanymi produktami”.

Przykłady podane w zasadach obejmują „wstępne oferty DEX, pule płynności tokenów, rekomendacje kryptowalut celebrytów, niehostowane portfele, nieuregulowane DApps”.

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : Google updates advertising policy for digital currency firms – CoinGeek



Author: BitcoinSV.pl
CEO