Archiwum artykułów

Biografia Jesse LIVERMORE

18 kwietnia 2021

Oryginalne retweety: Influencer marketing trafia do Bitcoin SV

Oryginalne retweety to pierwsza platforma marketingowa dla influencerów oparta na Bitcoin SV (BSV). W przypadku oryginalnych retweetów użytkownicy Twittera otrzymują zapłatę w Bitcoin za polubienie i retweetowanie wiadomości. „Firmy, które potrzebują zaangażowania i rozwoju, zwracają się do nas” – powiedział Nicky Nu, współzałożyciel firmy Genuine Retweets. „Firmy zapewniają nagrodę. Nagrodę otrzymują prawdziwi użytkownicy, którzy wspierają daną sprawę, po prostu angażując się i wspierając w mediach społecznościowych. Aby otrzymać nagrodę, musisz obserwować @G GenuineRetweets na Twitterze.

Cały proces jest zautomatyzowany dzięki Benowi Skeltonowi, głównemu twórcy oryginalnych retweetów ”. Firmy używają oryginalnych retweetów jako usługi do dystrybucji pożądanych treści wśród osób mających wpływ na oryginalne retweety. Firma może nawet określić, jakiego rodzaju zaangażowania poszukuje, a także w jakim zakresie go szuka. Oryginalne retweety powiadamiają następnie osoby mające wpływ na ofertę pracy, a gdy tylko wykonają zadanie, automatycznie otrzymują zapłatę w portfelu BSV.

Oryginalne retweety są obecnie kompatybilne z Handcash CashTag i wpłatami, wpłatami Money Button, wpłatami Centbee, płatnościami Simply Cash i płatnościami RelayX. Zasięg, jaki ma sieć influencerów oryginalnych retweetów, a także wartość stojąca za każdym polubieniem i retweetem, sprawia, że ​​oryginalne retweety są świetną usługą dla firm zarówno w branży blockchain, jak i poza nią, które chcą rozszerzyć i umieścić swoje treści. przed prawdziwymi odbiorcami.

Battling bots

Oprócz zapewniania firmom możliwości reklamowania się i wprowadzania na rynek oraz oferowania użytkownikom mediów społecznościowych możliwości zostania wpływowymi marketerami, którzy otrzymują wynagrodzenie za zaangażowanie swoich odbiorców, oryginalne retweety chronią firmy przed botami, które są plagą platform mediów społecznościowych i zapewniają zaangażowanie o niskiej wartości. „Oryginalne retweety zostały zainspirowane doświadczeniem związanym z mediami społecznościowymi dla TDXP” – powiedział Nu. „Nie udało nam się uniknąć botów i spamu za pomocą pewnych metod promocji, zarówno na Twitterze, jak iw Telegramie; [i] fałszywe konta i boty mogą szybko sprawić, że firma będzie wyglądać podejrzanie.

Gdy zatrzasną się one w profilu, może to wpłynąć na zaufanie online i inne nastroje ”. Dlatego Nu i Skelton postanowili rozwiązać ten problem. „Każde indywidualne konto [influencer] jest sprawdzane [pod kątem oryginalnych retweetów]. Odbywa się to z myślą o klientach. Chociaż ta konkretna rola jest czasochłonna, uważamy, że jest jedną z najważniejszych ról ”- powiedział Nu. „Nasi klienci zasługują na szacunek i jakość, która musi być korzystna. Konta muszą być prawdziwe i muszą wykazywać prawdziwe zaangażowanie. Jest to trudny proces, gdy musimy odrzucić rzeczywiste konta z niewielkimi obserwacjami. Jeśli te konta zaczną pokazywać właściwe znaki, nadal będą mogli dołączyć do imprezy w przyszłości. „Do tej pory odrzuciliśmy 260 kont, które obecnie mogą nie być przydatne dla naszych klientów. Chociaż trochę przepraszam prawdziwych odrzuconych, mamy nadzieję, że prawdziwe odrzucone konta rozumieją, że to najpierw decyzja biznesowa. Musimy jak najlepiej wspierać firmy ”.

Podobnie jak w przypadku każdego marketingu w mediach społecznościowych, nie każdy może mieć wpływ. Influencer marketing odnosi sukcesy, ponieważ osoby o dużej widowni, złożone z prawdziwych ludzi, są w stanie docierać do swoich odbiorców, co jest bardzo cenne dla firmy zajmującej się reklamą. W rezultacie w skutecznej kampanii influencer marketingu zaangażowanie odbiorców jest zwykle wysokie, a odbiorcy są bardziej skłonni do podejmowania działań, gdy widzą, że treści są wypychane przez konta, które szanują i którym ufają. Z drugiej strony nie jest to wartościowe, gdy ich działania reklamowe są widoczne dla bardzo niewielu osób lub promowane przez osoby, których odbiorcy nie angażują się w wysyłane przez nich komunikaty.

Co dalej z oryginalnymi retweetami?

Celem oryginalnych retweetów jest zapewnienie firmom działającej usługi rozwoju mediów społecznościowych, która jest dostosowana do ich indywidualnych potrzeb rozwojowych” – powiedział Nu. „Już teraz możemy wspierać krótko-, średnio- i długoterminowe strategie rozwoju mediów społecznościowych. Skelter i ja zrealizujemy niezwykłe plany dalszej penetracji tego rynku. Zależy nam na zapewnieniu, że każda firma BSV, która z nami współpracuje, będzie dobrze prosperować dzięki rozwojowi ich mediów społecznościowych we właściwy sposób ”.

Oryginalne retweety to jeden z najlepszych sposobów dla osób ze znaczną liczbą obserwujących na Twitterze, aby zarobić BSV poprzez promowanie treści; jest to również jeden z najlepszych sposobów dla firm, zwłaszcza nowych firm, na prezentowanie treści, produktów i usług osobom, które najprawdopodobniej będą zainteresowane ich wykorzystaniem. Oryginalne retweety już działają. Aby dowiedzieć się więcej o oryginalnych retweetach, zostać wpływowym twórcą oryginalnych retweetów lub reklamować się za pośrednictwem oryginalnych retweetów, należy skontaktować się z contact@g Genuineretweets.com lub DM @G GenuineRetweets na Twitterze.

Autor : BitcoinSV.pl

Źródło : https://coingeek.com/genuine-retweets-influencer-marketing-comes-to-bitcoin-sv/