Trolle i ich wpływ na media społecznościowe

Media społecznościowe to ogromna część naszego życia. Jest używany we wszystkim i jest wszędzie. Wszyscy go używamy; używają go nasi przyjaciele, reklamodawcy, celebryci, marki detaliczne, itp.

Populacja świata wynosi 7,3 miliarda, a Internet ma 3,17 miliarda użytkowników. Przy tego rodzaju liczbach wszyscy użytkownicy będą niewątpliwie narażeni na jakąś formę trollingu w mediach społecznościowych podczas ich użytkowania.

Trolle, które wywołują konflikty na portalach społecznościowych, wypowiadając kontrowersyjne wypowiedzi w celu spowodowania spustoszenia, można znaleźć w prawie każdym zakątku sieci. Mogą stwarzać problemy dla ludzi, firm i ogólnego dobrostanu niektórych aspektów mediów społecznościowych.

Doskonałym przykładem są trole BitcoinSV – wiedzą że funkcjonalnie i pod kątem użyteczności nie są w stanie konkurować.. z fee.. z wielkością bloku.. z ilością aplikacji budowanych na blockchain BSV.. i jedyny ich argument to Tether oraz bardziej rozbudowane media społecznościowe oparte o sprzedających się influancerów na YT za ref linki polecających i promujących jawny SCAM jakim jest BTC

W tym artykule omówię trolling w mediach społecznościowych: czym jest i czego nie definiuje, radzenie sobie z krytyką, przykłady zarządzania marką, wpływ mediów społecznościowych na zarządzanie marką oraz przykłady tego, jak marki i firmy radzą sobie z trollingiem online .

Co to jest trolling?

Trolling definiuje się jako tworzenie niezgody w Internecie poprzez rozpoczynanie kłótni lub denerwowanie ludzi poprzez publikowanie prowokacyjnych lub nie na temat wiadomości w społeczności internetowej.

Zasadniczo troll mediów społecznościowych to ktoś, kto celowo mówi coś kontrowersyjnego, aby zyskać przewagę wśród innych użytkowników. Jeśli jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych, prawdopodobnie doświadczyłeś trollowania w taki czy inny sposób.

https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=17&t=34920
https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=17&t=34920

Dorastając jako nastolatek w okresie wzrostu popularności mediów społecznościowych, byłem świadkiem wielu trollingu. Moim zdaniem najbardziej znany jest YouTube.

W każdym wątku z komentarzami są użytkownicy, którzy mówią np. „Ten film jest do bani”, „nie wiesz, o czym mówisz” lub klasyczne „pięć osób musi sprawdzić swoje mózgi!”. odnoszące się do liczby osób, którym film się nie podobał. Trolling jest również hojny na stronach takich jak Facebook, Instagram i Twitter i fora BiTetCora trolujące prawdziwego Bitcoina (BSV)

Facebook staje się szczególnie intensywny, gdy trwają wydarzenia krajowe lub międzynarodowe. Wejście na konserwatywną lub liberalną stronę na Facebooku jest jak dosłowne bokserskie dopasowanie słów. Argumenty są nieskończone, a komentarze z obu stron, próbujące wydostać się z drugiej strony, często pojawiają się w wątkach. Należy jednak zauważyć, że tylko dlatego, że jest to rozważanie, nie oznacza, że ​​doszło do trollingu. Ktoś, kto argumentuje, nie trolluje. Ktoś, kto wypowiada szalony i nieuzasadniony komentarz na temat matki tej osoby, trolluje. Ktoś, kto wprowadza do rozmowy coś niezwiązanego z tematem, aby ta osoba oszalała, JEST trollingiem. Nie będę przytaczał konkretnych przykładów, ponieważ jest ich zbyt wiele do przemyślenia. Trollowanie nie jest trudne do wykrycia, nawet jeśli nie wiesz, czego szukać.

Tu mamy jasną sytuację Trolowania na forum BTC

https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=17&t=34920
https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=17&t=34920
Osoba naganiająca do projekt WARIAT powodująca u wszystkich straty poprzez polecane aktywa kryptograficzne przez ponad 2 lata będące na 90% minusie. Mistrz zakupów altcoinów i LINK : https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=27&t=25832&hilit=WARIAT

Jeśli korzystasz z mediów społecznościowych, dowiedz się, jak odpowiadać na trolle Jeśli jesteś właścicielem firmy lub marki, prawdopodobnie myślisz o dołączeniu lub jesteś już w mediach społecznościowych.

Około 83% firm jest w mediach społecznościowych w Ameryce. Zapewnia doskonały sposób na zaangażowanie się w różne dane demograficzne, dotarcie do nowych potencjalnych klientów, a co najważniejsze, na zwiększenie świadomości marki. Ale jak powiedziałem wcześniej, jeśli jesteś w mediach społecznościowych, doświadczysz trollingu. Jest to jeszcze bardziej istotne, jeśli jesteś popularną firmą lub marką.

Dlatego musisz wiedzieć, jak radzić sobie z krytyką i jak zarządzać swoją marką. Wykazano, że odpowiadanie na trolle w zabawny sposób działa dobrze, jeśli potrafisz to zrobić. Wendy wiedziała, jak radzić sobie z negatywnymi mediami społecznościowymi, kiedy odpowiedzieli na tweeta z pytaniem „Co mam dostać od Mcdonald’s?” z „Wskazówki dojazdu do najbliższej Wendy’s”. Powinieneś także być przygotowany na reagowanie na rzeczy, które przyciągają uwagę mediów społecznościowych.

W 2016 roku firma Miracle Mattress musiała zareagować na incydent dotyczący jednego ze swoich sklepów w San Antonio. Opublikowali bardzo kontrowersyjny film promujący umowę z dwoma materacami z 11 września. Po usunięciu filmu z Facebooka, właściciel Miracle Mattress napisał bardzo szczery list z przeprosinami i opublikował go na swoim Facebooku. Szybkość działania, szczerość w działaniu i umiejętność przyznania się do błędów mogą być kluczowe w zarządzaniu marką.

Internet powinien być dobrym miejscem Media społecznościowe to doskonały sposób na angażowanie się w otaczający Cię świat oraz doskonały sposób dla marek i firm na kontakt z użytkownikami. Chociaż może to być bardzo pozytywne zjawisko, prawdopodobnie natkniesz się na trolle w Internecie.

Trolle mogą być złe lub dobre! Musisz wiedzieć, jak radzić sobie z trollami. Ważne jest, aby trzymać się ataku, a także wiedzieć, jak reagować na komentarze i krytykę trolla. Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny!

Autor : bitup

Źródło : https://unlcms.unl.edu/engineering/james-hanson/trolls-and-their-impact-social-media


Author: bitup BSV

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *